Onsdag.

Nu har jag just haft min efterlängtade lunch.
Blev Köttfärs å Spaghetti från igår.
Jag kan verkligen inte käka den maten. Som tur var att jag hade lunch själv idag för jag sölade nerför hakan min å på bordet.
Men jag fattar inte hur man ska äta det? Dessa långa spaghetti stråna vill ju bara inte in i munnen!
Nog om det men det är en jävla teknik att käka iaf!


Hoppas att ni alla mår bra idag!
Å snälla ni, glöm inte min fototävling!
Förlåt att jag tjatar på er, men jag vill ha in bilder!
Klicka in på kategori "fototävling" om du inte sett mina tidigare inlägg så vet du va du ska göra!



Vad händer idag?

Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: haha jaha, förlåt, tänkte inte så långt:P

2008-06-25 @ 21:16:53
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0