Lördag.

Idag ska jag hem till mina föräldrar. Kommer att stanna där till kvällen! Skönt att inte behöva sitta själv här hemma en hel dag, eftersom Deas jobbar.

Har gjort en tillfällig ny design. Hade tänkt att sätta mig ner å gixa en fin idag men har ingen ork för det.
Springer runt tusen tankar i mitt huvud, så är helt vilsen. Vill igentligen bara krypa ner i sängen å gå i idé ett tag för att sedan kunna kliva upp som en ny människa. Men så lätt är det inte, måste hela enkelt stå ut. Vinden kommer förhoppningsvis vända för mig med, men just nu går jag i ren motvind.
Jag vill igentligen inte skriva i gåtor, för jag vet själv när andra gör det att det är trist att läsa. Men det här är inget som jag vill skriva rätt ut, behålla för mig själv. Men samtidigt vill jag att ni ska veta att jag kanske inte kommer att vara lika aktiv här på bloggen den närmaste tiden. Men några inlägg om dagen ska jag förhoppningsvis klämma dit iaf!


Ska göra iordning mig nu.


Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: Emeliie

Hoppas du mår bra iallafall? Många kramar till dig!

2008-06-28 @ 22:26:36
URL: http://emeliiepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0