Fredag.

Härligt, äntligen fredag!
Min första vecka på sommarjobbet är snart avklarad, å jag trivs så in i fasiken mö här.

Jag har haft mina funderingar fram å tillbaka ang min tävling. Visst har jag fått in några bilder, men för att allt fler ska hitta hit så måste jag verkligen ha ett pris!
Jag kommer ikväll att göra egengjorda örhängen som kommer bli vinstpris. Till ett värde av 30:-
Tycker att det är ett lagom pris till en början iaf!


Jag hoppas att fler kommer att delta men jag är jätteglad för bilderna som jag fått in!
Därför kommer denna tävling att fortsätta en hel vecka till!
Först nästa fredag kommer jag att lägga upp mina personliga 4 favoriter för att ni ska rösta under helgen!
Min tanke med bloggen är att alla fotointresserade ska samlas på ett ställe!



Hoppas att ni har en härlig fredag!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Emeliie

Helt rätt tänkt. Och eftersom du gör smyckena själv bestämmer ju du vad som gäller =D

Tycker vi borde ha någon slags fototräff. Typ utbyte av ideér och smarta tips osv. Hade ju varit skitkul :D



Va kul att ditt sommarjobb är så skoj!! =) Åh, hur ska ni fira du och din pojkvän? Året är ju ändå speciellt;)



Kramar Emeliie

2008-06-27 @ 16:17:27
URL: http://emeliiepettersson.blogg.se/
Postat av: Emeliie

Ahaa! Vilket datum firar ni?



Ja precis!! Vore ju skitkul=) Så kunde du och jag anordna något tillsammans (i skara of course;) ) Ska söka efter fotografer på min blogg så får vi se hur stort intresset är =)



Kramar!!

2008-06-27 @ 16:28:12
URL: http://emeliiepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0