Torsdag. Typ Kalas?

Ska på nått kalas liknande i kväll.
Eller ja, min släkt skulle ha någon träff för att fira två nykomlingar (Mina kusiner som fått ungar) å sen skulle vi vinka adjö till två av dem som ska bosätta sig i Kina ett år.
Hoppas iaf att man får någon liten matbit eller kaka :P
Tänkte att det skulle vara kul för Ozzy att träffa alla sina "sysslingar". Han kommer säkert trivas eftersom alla är dom tikar. Bara våran lilla ulltott som kommer att vara kille bland töserna.


Jaja, nog om det iaf.
Imorn är det StoChampionatet i stan. Eller ja, festen börjar. Kommer att bli riktigt kul i år hoppas jag! Får ju träffa min broders fjälla. =)
Å sen alla hans kompisar.


Nog om det med, snart blir det kladdkaka här. Min kära vän här på jobbet har bakat! Tack för det! :]


Kram på Er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0