Tisdag - Vrålblond.

Var hos frissan igår.
iomed att min vanliga frisör hade semester drig jag iväg till banken som det hette.
Det var Bea som fixade till mitt hår, hur trevlig å go tjej som helst! =)
Ville ha samma blonda färg som hon hade å hon lyckades. Nu lyser mitt hår silver. Härligt!
Bilder på frisyren kommer i kväll!
Köpte även på mig en massa bra hårvårdsprodukter. Måste ta vara på mitt hår nu...
Så igår rök lite pengar men det var de värt.


Fick min efterlängtade blixt å kameraväska igår med. Men då skulle det ju sitta fyra uppladdningsbara AA i. Så gick iväg å köpte dem igår kväll. Var jätteglad när jag insåg att blixten äntligen fungerade. EN GÅNG! Sen dog batterierna. Om man köper uppladdningsbara ska de la iaf vara uppladdade när man köper dem?! Så fick helt enkelt inte fotat igår.
Men ikväll ska jag ladda upp dem så att jag kan få några fina bilder.


Puss på Er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0