Onsdag.

Hittade inte ett enda plagg igår. Provade ett par hängslebyxor som jag älskar, men de passade inte. Var på tok för stora i midjan.  Surt.
Men det blev lite shopping igår kväll ändå.
Insåg att min blixt blev täckt av mitt nya objektiv, så var helt enkelt tvungen att köpa mig en bilxt. Hittade en som verkade vara bra. Sen insåg jag också att min vanliga handväska är på tok för liten till tre objektiv+blixt+kamera, så var tvungen att köpa en väska med. Så nu väntar jag på dessa varor! Det gick ju fort förra gången jag beställde av elgiganten så hoppas verkligen att de håller det tempot även denna gången. Så nu ligger min kamera för tillfället nere, men snart ska jag fota igen. MASSA!


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Emeliie

Tack va gullig du är! Jag tycker även att ni är jättesöta ihop! :) Hoppas du får en bra dag!

2008-07-09 @ 13:27:42
URL: http://emeliiepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0